ÄCKELUNGE!

Äh fy fan vikken dag.

Imorse klädde jag mig fint, men insåg att det var en fuldag och bytte snabbt om till något fult och bekvämt. Jossan garvade gott åt min hästtröja. Nåväl, fuldag förtjänar ful-töntiga-kläder.

Och blek var jag.

Och smutsig var jag.

Och hade världens största finne på hakan.

Och var ofantligt tjock.

Höjdpunkten var att jag fick en glass av Victor a.k.a. Kalle för att han spillde en öl på mig i fredags. Åt den med glädje. Men efteråt fick jag genast en begynnelse till dubbelhaka. Tror jag?

Sen luktade jag lite svett för jag glömde deo. Jag glömde mycket imorse,

Nu har jag sovit i soffan och svettats massor.

Jag ska ta tag i städandet alldeles alldeles snart. Spruta lite starkt rengöringsmedel lite här och var. Mitt egna hem äcklar mig. Fast jag har iofs varit konstant äcklad sedan jag såg ett program om feeders när jag var bakis i söndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0