Yes, they are with us when we are crying and they are with us when we bleed

När jobbet slutade vid kl. 13 idag (älska halvdagar) mötte Sara och Christian upp mig på Kungsholmen för lunch med vin och sen en fika på det på Stockholms äldsta fik. Sedan bar det av till söder där vi hamnade på en bar ägd av någon deltagare i dokusåpan Farmen (detta framkom efter att vi hängt på haket i 4 timmar). Vi hängde där sammanlagt 5-6 timmar och Daniel slöt upp. Och Stina med vän slöt upp. Det hela var gemytligt.

Nu är jag hemma. Och full. Man hinner liksom dricka jävligt mycket på 12 timmar. Och fötterna samt benen värker efter att ha klafsat i höga klackar i 18 timmar. Jag gnällde som ett litet barn om mina ömma fötter där mot slutet.

Just nu är jag även sjukt smutsig och sunkig och förstår varför jag aldrig hade pallat att leva festival-liv. Jag blir så sjukt lätt smutsig och sunkig. 

Jag älskar att Sara är här. Because the good times we shared were not so bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0