Where ever I am, you will always be more than just a memory

Jag har varit hos en av mina allra bästa vänner i helgen. En person jag inte ser ofta men som jag är ohyggligt fäst vid. Vi har käkat middagar, sovit i soffan, suttit på uteservering i solen, shoppat och träffat folk. Trevligt som vanligt.

Under åren har jag och Marina varit på en del äventyr tillsammans. Bland annat Island under två säsonger (lärde känna varandra första säsongen). Därför hade Marina nu vänligheten att bränna ut en del bilder från dessa äventyr åt mig eftersom jag inte har några kvar längre. It was some good times.

Jag skulle lägga upp bilderna men tyvärr funkar inte det hela för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0