Give me fire.

Idag var det typ 14 grader och sol. Jag svettades en massa i skinnjackan. För att jag skulle envisas med att dricka jätte hett kaffe mitt i solen.

Nu vill jag ha sommar. I sommar tänker jag uteslutande ha på mig randiga tröjor, Wayfarers och svarta eller vita Keds. Bara. Tänker inte ha på mig något annat. Kanske varierar färgen på ränderna något.

Jag har nu köpt mig en stavmixer. Har redan hunnit göra broccolisoppa. Nu ska jag fixa lite smoothie. Jag kollade även på joggingskor på Stadium idag. Men jag provade inte. Provar jag kommer hela motionsgrejen kännas så definitiv. Jag gillar inte definitiv. Och jag gillar inte motion. Fan. Men vinna ska jag.

Kommentarer
Postat av: Kuttii

Thanx! Det är en body egentligen :)



Låter som en bra mix i sommar. Ska du bara ha trosor undertill? Eller om du köper bodyn kanske du inte ska ha byxor. Det är ju sommar förhelvete! ;D

Pöss!

2009-04-01 @ 20:20:38
URL: http://finest.se/kuttii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0