Ugly but lovely!

Det luktar död ut min mun. Jag är vinterful fast det är vår. Jag är obehagligt vit. Mina ben är håriga. I still carry on a bit holiday weight (hur länge sedan var det jul egentligen?). Jag saknar en stortånagel. Jag har krafs i ögonvrån. Jag har en finne storlek golfboll på hakan.

Men vem fan bryr sig?

Life goes on.

Jag har ju trots allt bara blivit snyggare med åren och någon gång ska det ju vända och jag ska gå mot mitt förfall. Jag tror förfallet har börjat.

Men det är okej. 

Jag är gärna ugly but lovely. Insidan som räknas och allt det där.

Kommentarer
Postat av: Kuttii

Haha du är rolig du...



Jag är ju redan hemma. Sedan i söndags, ju!

2009-04-07 @ 18:38:29
URL: http://finest.se/kuttii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0