Shit pommes frites

Jag har fyllesmsat för första gången på typ 4 månader. Kändes faktiskt befriande på något vis. Nu vet jag att jag fortfarande har det i mig. Fast sms:et i sig var inte speciellt pinsamt eller porrigt eller kriminellt som fyllesms i vanliga fall brukar vara.

Men lik förbannat var det ett fyllesms jag skickade. Ett sms jag antagligen inte hade skickat om jag inte var plakat jävla full.

Nu ska jag fortsätta vara full i typ 5 minuter till. Under den tiden ska jag hinna röka en cigg, borsta tänderna, tvätta bort sminket och sedan somna. Kan krävas att jag skippar ett par steg för att jag ska klara av tidspressen. Typ sminket och tandborstningen känns ju jävligt sekundärt så här i fyllan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0