Så där ja! Mys mys mys.

Johanna gled förbi med Volvon vid lunch och plockade upp mig. Drog till Stinsen och lämnade igen min kukiga stavmixer och handlade istället en rosa blender och en wokpanna som plåster på såren. Givetvis till en summa som låg avsevärt många hundralappar över det ursprungliga stavmixerpriset. Inte logiskt alls. Faktiskt. Tack mormor!

Tydligen så anländer lillebror till Stockholm ikväll. Och imorgon är det påskfirande med vänner. Och på söndag är det fotboll med familj och vänner. Och till veckan kommer mamma och pappa. Jag är ju helt galet omgiven av människor som jag tycker sjukt mycket om så här i påsktider.

Utom Nils då. För han skulle envist åka till Umeå. För det trodde han skulle bli fett kul. Idag, två dagar senare, så ringde han dock mig med en viss desperation i rösten och en viss ånger. Han ångrar sitt beslut fatalt och kan nu omöjligt ta sig till storschtan. För här vill alla vara. Jag hade varit skadeglad om det inte var för det faktum att jag saknar honom och hade föredragit om han var här. LOVE!

Idag åts även den första glassen i solen. Det var helt galet mys. Och sen handlade jag påskgodis (dvs. naturgodis) som jag och Johanna smällde i oss över två koppar snabbkaffe var. Det var galet mys det med.

Allt är mys.

Kommentarer
Postat av: Claudius ofcourse

Vår agent hade inte tid att träffas som hon tidigare trott och därav avbokat lunch mötet igår kväll. Jag letade febrilt efter resor och fann buss/tåg kombo imorgon! givetvis har fanskapen som styr och ställer höjt priset på resan bara för att det är påsk! jävla pack! anywho, tomorrow är jag hel igen. jag förstår att du imorgon kör fotbollskväll så bodeansk som du är , jag kör eventuellt en patricia nyöppningskväll, så gay som jag är :P

2009-04-11 @ 10:49:08
Postat av: Hanna

fotbollen är ju på dagen juuuu!



kanske hänger på till slask-pattan!

2009-04-11 @ 12:11:04
URL: http://hannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0