Run run run for your life.

Det är inte friskt att bli så arg som jag är nu.

Jag har inte varit så här pissed off sedan jag var 14 år och slängde toapapperrullar och pennor och allt annat som satt löst för att jag var så jävla arg. Arg på allt. Så arg är jag nu. Så jag kokar. Så jag vill skrika rätt ut tills jag tappar rösten. Slå hårt på en kudde. Dricka mig aspackad och gråta.

Jag blir arg fast jag inte vill vara arg. För det är inte mitt fel.  

Jag är så leds. Och så ledsen.

Nu jävlar ska jag ut och springa av mig aggression. 

Kommentarer
Postat av: Claudius!°

Vart kommer denna ilska ifrån? Jag ställer mig frågandes till denna inställning... Det blir bra.

2009-04-27 @ 21:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0