Och så kommer jag aldrig till himlen

Insåg precis när jag skrev nedanstående inlägg att jag aldrig kommer komma till himlen. Det var väl iofs ganska klärt och betärt att det inte skulle bli så redan innan, men nu när jag har festat under Jesus dagar så är det säkerligen definitivt.

Fast när jag säger till Sara att vi inte kommer komma till himlen så brukar hon säga att himlen inte finns.

Själv är jag inte lika säker. Men jag har ändå aldrig tänkt på det som en plast dit jag vill. Men nu är det ju som sagt definitivt. Nu har jag ingen valmöjlighet längre. 

Grannen kommer inte heller till himlen. Han spelar schlager kl. 23.05. Väldigt högt. Antagligen tränar han med inoljade muskler. Näpp, ingen himmel för honom heller. Bummer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0