Nu hatar vi på Bosch ett tag

Min stavmixer höll i 6 dagar. Jävla bajs stavmixer. Visste att jag skulle ha köpt en ny rosa blender istället (vilket jag hade gjort om den bara hade funnits inne i rosa).

Stod och gjorde min kvällssmoothie bestående av hallon, blåbär, sojayoghurt med jordgubbsmak, havremjölk och juice när stavmixern small till och två proppar gick. Jävla skit. 

Känner att detta drog ner mitt humör en gnutta. Nu måste jag ta mig till Clas Ohlson och ställa till ett jävla hallå och gapa om konsumentköplagen § 23 och ursprungliga fel och reklamationsrätt och bla bla bla. Har jag inte alls någon lust med.

Jag vill ju bara att allt ska vara myyyyyyyyyyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0