Let me know is your heart still beating?

Mötte upp Nils på Medborgarplatsen. Drog till Nytorget och mötte upp Christian och Daniel. Drog till Mosebacke och drack rosé, Johan joinade in ett tag för att sedan dra. Drog tillbaka till Medborgarplatsen och drack rosé. Klara anslöt. Klara, Christian och Daniel avvek. Jag och Nils drack mer rosé. Linnéa anslöt. Drack mer rosé. Drack varm choklad med rom. Drack rött vin. Anna och Joanna anslöt. Drack någon form av appletini. Drack rosé. Christian mötte upp igen och följde till pendeln. Missade pendeln. Hade deep talk med Christan på en plattform mitt i en väl trafikerad gata. Åkte pendel hem och insåg att jag var fullare än fullast.

Och det är väl ungefär där någonstans jag är nu. Med en granne som har fet fest och spelar schlager och jag vill bara sova.

En tanke går ut till mina finaste vänner som är så fina att jag fan blir tårögd. Nils, Sara, Linnéa, Emma, Marina, Lisa osv. Nya som gamla så är ni där och är finare än finast.

Nils sa att ibland tror han att jag är den enda som är på riktigt. Jag sa att han är det bästa jag har.

Jag sa att Linnéa är så fin. Hon sa att hon tycker om mig så.

Mitt liv är fantastiskt. 

Forza freaking Hammarby, Vi längtar till söder stadion igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fourth? I´m fourth?!

2009-04-28 @ 18:36:20
Postat av: Kuttii

Naaaw du är så söt <3

Kärlek!

2009-04-29 @ 09:33:14
URL: http://finest.se/kuttii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0