I hate you. I really really do.

Idag är jag på ett jävla humör.

Ett sånt humör som gjorde mig känd som en bitch när jag var yngre. Ett humör som jag numera väldigt sällan är på. Men nu är jag det. Jag skulle kunna slita skallen av första bästa. 

Jag skyller det hela på pms men egentligen är det nog mer komplex än så. Men vem fan orkar analysera när det är en miljard grader varmt inne, stökigt som i en knarkarkvart i mitt hem och cashet på kontot inte är lika tillfredställande som det borde vara????

Självklart är även internet segare än segast och jag kan inte ens youtuba fram peppande låtar att peppa med.

Ring inte. Skicka inte sms. Jag hatar er.

Kommentarer
Postat av: CLaudius!°

Nej men vad är detta!?



But we love YOU!

2009-04-27 @ 21:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0