Generation kill? Generation who gives a fuck!

Det är inget bra på tv denna tid detta dygn. I vanliga fall brukar denna tid på dygnet vara den allra bästa tv tiden. Men inte nu inte. Nej nej. För nu är jag pigg och då måste givetvis universum jävlas med mig så att jag inte har ett smack att göra. Generation Kill med Alexander Skarsgård går på tvåan och det verkar var ganska okej. Men jag har ju missat början.

Jag får helt enkelt försöka pressa fram en tår eller nåt för att försöka utröna om jag är död inombords eller inte. Det kan vara en bra sysselsättning. Jag skulle ha lipat till En djävulsk romans tidigare ikväll när jag hade chansen för utan hjälp kommer jag aldrig lyckas med mitt mission att lipa. Jag har det inte i mig längre. Eller så har jag lipat ut alla tårar jag hade och nu är dom slut. För visst fan har jag lipat genom åren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0