Förbannade faan!

Mina nya grannar har givetvis två kamphundar. Som givetvis gillar att rymma. Och kan öppna dörrar själva. Om dom inte är låsta. Och min lägenhet finner dom tydligen intressant. En av dom sprang precis in här och tog sig en runda. Jag tryckte mig mot väggen och frös till is av skräck. Deras husse gjorde inte många ryck för att hämta hundskrället.

Jag gillar inte hundar. Inte alls. Jag vill inte klappa dom. Jag vill inte promenera med dom. Och jag vill definitivt inte att dom ska vara i min lägenhet.

Så antingen kommer hunden döda mig. Eller så måste jag flytta.

Kommentarer
Postat av: Nisse P

Kamphundar ;) Så sött ! Hade varit kul att vara där när du frös till is av skräck! Något liknande hände mig idag, men jag träffade inte en kamphund....utan snarare sagt en kille som jag precis börjat snacka med. Dessvärre har jag inte svarat på alla hans förfrågningar ang. en oskyldig fika, tönt som jag är. Jag blev nästan stum, dessutom talar han engelska.....men really really nice.....dessutom inledde jag med att trampa på hans vita nya sko när han kom emot mig och gav mig en kram....hahaaha.....pinsamt! men ack så trevlig.....!

2009-04-08 @ 19:57:03
Postat av: Hanna

Du är ju själva definitionen av en pinsam situation a la hollywood movie.



Ditt liv är så händelserikt.



Mitt liv är så händelselös att jag snart lika gärna kan pensionera mig och sitta i parken och mata duvor hela dagarna.

2009-04-08 @ 20:16:05
URL: http://hannanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha ha....! Ja jag tycker väl det också. Men han var så snygg att jag blev arg på mig själv. Jag fick först panik och försökte hitta en väg förbi utan att han skulle se mig...men neeeeej.

Det händer väl lite saker just nu, men annars är väl mitt liv ändå inte så händelserikt ? Du ska se att allt vänder snart min kära. Du får ju massor med besök!!! Stötte ihop med saras pv på söder i dag också.



Att mata duvor skulle jag absolut vilja göra!!!! så jävla avslappnande liksom. de tittar inte snett på en eller dömmer en. om de gör det är det ju bara att ge mindre bröd liksom. :P hehe



imorgon kl 8.15 lämnar jag hufvudstaden. det känns i själen redan nu!

2009-04-08 @ 20:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0