Everyday Is Like Sunday

Linnéa skippade dålig lägenhetsvisning och kom och hängde med mig, Rollo och naturgodis. Jag har givetvis ätit så mycket godis att jag vill spy men jag kände att det var nödvändigt för att bota bakisheten. En tvådagars tär nåt så förbannat,

Hann även förbi H&M för att köpa mig a little something something som min lilla lilla budget tillät. Jag behöver sommarkläder så folk slutar gnälla att jag är så jävla påklädd hela tiden?! Hm.

Jag skulle behöva städa upp i lyan men det är allt för jobbigt. Måla tånaglarna också. Känner att jag kommer prioritera tånaglarna framför städning eftersom jag är så jävla ytlig.



Jag och Linnéa julpussas på juldagen 2005. SMACK!

Kommentarer
Postat av: Kuttii

Haha fan vad längesen!

Den bilden har jag också kvar någonstans :D

Sweet!

2009-04-29 @ 09:29:42
URL: http://finest.se/kuttii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0