Dummare med åren

Tog på mig 10 cm klackar idag. Kanske inte det allra smartaste att göra när man har träningsvärk och en visst tendens till nageltrång på åtminstone 5 tår. Jag tror fasiken jag blir dummare med åren. Ju äldre jag blir desto dummare beslut fattar jag. Och impulsiva!!! Kanske är det en begynnande demens som redan visar sitt fula ansikte?? Varje steg upp för trappor idag var en plåga. Jag tycker även att fötterna har intagit en viss blå ton.

Idag blev det helt plötsligt galen varmt ute så skinnjacka blev för varmt. Det pratas om att det ska bli dryga 20 grader i helgen. Om inte det är mys så vet jag då inte vad som är mys.

Snart kommer gravida Lisa fisa hit och hälsar på. Hon är i hufvudstaden för att hälsa på sin far. Och så mig så klart. Nice bajs. Har inte sett henne sedan jul eller så. Galet alla mina vänner börjar ploppa ut ungar till höger och vänster. Kan bero på att jag rent mentalt fortfarande är fjorton och inte alls är mentalt redo för att hantera sådana förändringar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0