Dagens sista: hip to tha hop

Jag lyssnar ju sällan på hip hop eller liknande. Inte för att jag inte tror/tycker att den musiken är bra utan för att jag helt enkelt är en novis på området och inte kan ett smack. Har aldrig riktigt orkat ta tag i det hela och verkligen satsa på att lyssna på hip hop eftersom det finns musikstilar som jag föredrar hellre. Och om sanningen ska fram så hävdar jag ju att hela hip hop scenen består av kvinnoförnedrade mupps med alldeles för mycket bling. Men det är ju iofs bara MTV-hip hop-scenen men men. Finns säkerligen grymt många hip hop artister som är helt fenomenala musiker.

Nåväl, nu till min favvo "hip hop" låt. Joe Budden med Pump it up. Den har hängt med ett tag. Love it!


Kommentarer
Postat av: claudius

hahhaa.....så himla trevligt med lite PUMP IT UP! det var länge sedan! are we going back to hip hop roots perhaps? ;)

jag försöker ignorera det faktum att min röst inspelad verkligen är obehaglig....! usch!

2009-04-14 @ 20:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0