Dagens sista

Idag insåg jag hur bra The good, the bad and the queen's skiva faktiskt är. Det är inte en sån där uppenbart bra skiva utan den kräver en del av sin lyssnare. Men ger man den bara tid så blir det mer och mer gudomlig. Ungefär som The Nationals skiva Boxer. Tog mig två år att ta mig igenom den.

Dagens sista blir därför The good, the bad and the queen med Northen whale. Och ladda för Guds skull ner skivan.

(Grannens hundar har skällt non-stop i 3 timmar nu. Jag har därför beslutat mig för att jag ska flytta till Hammarbyhöjden alternativt Midsommarkransen. Dvs. så fort jag har horat ihop pengar så jag kan köpa en lägenhet. Kan dröja ett tag men det är målet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0