CRAVINGS! GEEEEEE MIG!!!

Jag fick ett sammanbrott idag när min vinäger tog slut. Jag är beroende av vinäger. Jag skulle kunna dricka det som vatten. Det enda som hindrar mig från att göra det är sunt förnuft. Men jag föreställer mig att OM jag någon gång blir gravid så kommer jag göra det. Jag föreställer mig nämligen även att gravida kvinnor saknar sunt förnuft.

Någon gång ska vi även diskutera varför en del brudar kallar sig själv "mamma" när dom pratar med sina djur. Är det en inneboende längtan av att fortplanta sig månne? Sjukt är det iaf och alla snubbar borde lägga benen på ryggen om dom hör ett sånt uttalande.

Nu smoothie. Sen packa väskan kanske. Jönköping imorgon. J-town. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0