Breakfast for champions.

Under stora delar av min tid i Umeå så "dejtade" jag vad vi brukar kalla en trasig snubbe. Han hade issues. Jag hade issues. Han hade mer issues än mig. Det hela funkade aldrig. Vi var destruktiva, äckliga, knasiga. Nåväl, han brukade varje morgon efter att vi hade varit ute och festa äta sin breakfast for champions. Den bestod av ett glas öl med ett ägg i. Han brukade spy lite i munnen när han drack den. Sen rökte han en hemmarullad cigg på det.

Ibland saknar jag honom väldigt mycket. Konstigt nog.

Min breakfast for champions är lite mer konventionell. Bestående av juice, snabbkaffe, två rostade mackor med ägg och ost och hallon yoghurt med dinkel müsli. Snart ska jag nog pallra mig ut och powerwalka. BURN CARBS! BUUUUURN!!

(ignorera den sunkiga extrasängen i bakgrunden)



Kommentarer
Postat av: Claudius!°

tala inte illa om den sängen; den är ju faktiskt fantastisk!



tycker du ska börja med breakfast for champions!

2009-04-18 @ 14:10:29
Postat av: Hanna

Du vet att extrasängen alltid finns till ditt förfogande.



Nja, jag håller mig nog till min frukost. Vad ska vi göra ikväll?

2009-04-18 @ 14:54:33
URL: http://hannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0