Andra andningen

Gick skjut tungt att springa idag. Jag härvade dock på och hoppades att andra andningen som Sara pratar så varmt om skulle infinna sig. Sara har dock bara upplevt denna andra andning när hon var full och var tvungen att springa till bankomaten mitt under pågående Umeå Open. Tror hon gjorde det på ren och skär vilja, men hon hon hävdar att hon nästintill svävade över marken och benen gick som trumpinnar vilket tyder på denna andra andning.

Jag har aldrig upplevt andra andningen, men jag vill göra det så jävla gärna. För nu går det segt. 

Nåväl. Peppade upp mig rejält när Bloq Partys låt Banquet dök upp på Ipoden. Lite bättre gick det. Men ingen mytomspunnen andra andning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0