Well fuck you! And fuck you to!

Ola tycker att jag borde skaffa mig en karlakarl som kan sätta mig lite på plats verkar det som. Så jag säger fuck you till honom.

Vidare säger jag fuck you till alla som tror att ett förhållande leder till att man blir "någon". Vidare säger jag fuck you till alla som stannar i ett förhållande av gammal vana. Vidare säger jag fuck you till alla som tycker parmiddagar är ett gediget nöje. Vidare säger jag fuck you till alla som har en karlakarl vid sin sida. Vidare säger jag fuck you till alla karlakarlar.

Vad jag vill ha är en electrosnubbe med poplugg. Som är snäll. Som gillar kulinariska rätter. Som tycker om musik och som kan en massa om musik. Som vet vikten av att kunna klä sig. Som delar mitt grova intresse för att "hänga ut".

Fuck you all helt enkelt som bilden nedan visar. Jag är så jävla less på medlidsamma blickar från människor som har ett förhållande och tycker att jag "borde" skaffa mig ett. Jag säger fuck you till förhållanden bara för att vara lite avig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0