Vilket jävla oflyt

Kommunicera har börjat strypa vår internetanslutning då vi tydligen laddar för mycket. Är uppe i varning 3 nu och Kommunicerar envisas med att skicka idiotiska servicemeddelanden hela jävla tiden. Ibland vill dom jävlas lite extra vilket leder till att jag hamnar på deras hemsida istället för den internetsidan jag vill in på. Klickar på Rosings blogg och hamnar på Kommunicera, klickar på 1000apor och hamnar på Kommunicera, klickar på Bostaden AB och hamnar på Kommunicera och så vidare. Jag hatar Kommunicera. Det är dags att byta bredband. Vilket ska man ha??? Vad är bra skit???

Vidare är de någon typ av produktionsfel i den senaste snusdosan jag köpte. Varenda jävla snus går sönder i käften på mig, vilket leder till att jag ständigt måste springa till köket och spotta snusloskor i diskhon. Det hela är mycket miserabelt och äckligt. Kan även vara så att jag snusar för hårt.

Nu har jag iaf ryckt benen och bytt piercing. Nu ska jag bara måla tånaglarna så är jag nog beach redo. Ska även städa lite här hemma. Borde även tvätta, men jag tror fan inte att jag orkar. Jag får klara mig med dom rena kläder jag har.

Kommentarer
Postat av: Elin

Produktionsfel i snusdosan är ju guld! Reklamera den så får du en hög med snusdosor som kompensation. Sist jag gjorde det fick jag tio stycken :)

2008-09-01 @ 12:33:49
URL: http://elinmariathornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0