Vem i helvete älskar mig??!

Det är inte helt okej att skriva ett: Jag älskar dig! till mig kl. 03.07 på morgonkvisten utan att ge sig tillkänna. Blir liksom jävligt svårt att älska tillbaka då liksom. Misstänkte att det kunde vara mamma först, men hon är nog inte vaken den tiden på dygnet mitt i veckan.

Så jag antar helt enkelt att det är en ond människa som driver med mitt trasiga hjärta och försöker ge mig hopp om att det finns kärlek där ute. Det är inte heller okej. Jag känner mig djupt sårad.


Kommentarer
Postat av: nisse p

Men tänk om det är värsta hetingen! =) du har fått dig en stalkare, fan vad fint!!! undrar om jag har ngn??? hörru stalkare; fixa en åt mig också, en vän kanske?

2008-09-18 @ 20:33:43
URL: http://claudiusclockhovius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0