Sunday blues

Idkade lite mer närhet. Det var trevligt.

Nu är jag dock förvirrad. Känns inte alls som det brukar i hjärtat. Saker och ting är förändrade och jag har inte bestämt mig om jag gillar det eller inte. När man har upplevt en känsla under så lång tid känns det faktiskt jävligt skumt när den känslan inte längre finns kvar.

I övrigt har jag dock haft en relativt trevlig söndag i soffan. Skulle plugga. Sket dock i det och åt lite Ben & Jerry's istället. Jag är gravt less på att plugga. Jag vill jobba. Finner det ofantligt mycket mer stimulerande än att plugga, dvs. om nu inte jobbet är på dosapoteket.

På det stora hela var det en mycket trevlig helg. Om än lite skum. Trevlig barrunda under fredagen och trevlig fest på lördagen. Samt närhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0