Someone, kill me.

Idag har jag haft så in i helvete tråkigt. Så tråkigt att jag trodde att jag skulle dö för en sekund. Trots tristessen har jag inte orkat ta tag i något, mest bara suttit och stirrat medan irriterande tankar och en irriterande känsla har malt inne i mig. Jag har t.o.m. suckat högt och ljudligt.

Jag är så jävla understimulerad att smöra en macka fan tar 10 minuter. Jag behöver stimuli. Jag behöver en utmaning. Jag behöver konversationer. Bara nåt som känns viktigare än att maraton se serier, dricka mig redlöst berusad och komma på hur jag ska fixa cash för att köpa ett par stövlar för 3600 kronor. DET MÅSTE HÄNDA NÅGOT NYTT!!! JAG STÅR FÖR FASIKEN INTE UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!!!!!!!!

Har ingen aning om vad jag ska hitta på ikväll? Och jag orkar inte tänka på det heller. Vad jag skulle behöva göra är att städa toaletten och ta ut soppåsen som står i trappuppgången och luktar rutten jävla fisk. Men det kommer jag nog antagligen inte göra. Jag kommer antagligen fortsätta att sitta här och stirra rakt ut i luften medan jag dricker en vinare och försöker glömma bort den där irriterande känslan!

Nu får det fan hända nåt innan jag vissnar ihop och döööööööööööööööööör!

Kommentarer
Postat av: Anonym

linas kvälls bok - best movie ever!

2008-09-27 @ 19:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0