Sara och naturprogram

Sara: Tänk och vara en apa och hänga med en arm i en gren hela dagen och typ käka löv och aldrig bli mätt. Ball.

Jag: Det är väl typ en koala som gör det?

Sara: JA!! Jag såg en sån på Skansen en gång. Satt och sov med huvudet mot en gren. Quiet please stod det överallt. As tråkigt.

Jag: Förstår det.

Sara: Asså, tänk att vara en elefant och bara vandra omkring och chilla och väga typ ett ton. Awesome.

Jag: Ja, då behöver man iaf inte tänka på figuren.

Sara: Asså, kineser är ju typ inte människor. Det är ju nåt seriöst fel på dom. Helt koncentrerade när dom jobbar. Pratar inte ens med varandra. Ser mer ut som robotar.

Jag: Tror inte dom får prata.

Sara: Jag tycker om elefanter. Dom är sååååå söta. Fast nu tror jag dom dränker elefantungen.

Jag: Kan vi byta kanal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0