Nada. Nothing. Ingenting.

Jag tror att jag är lite kär i Peter Jihde. Det är nåt genuint snällt över den mannen. Hade det inte varit för det där skumma håret och avsaknaden av ögonbryn så hade jag nog jobbat hårt för att han skulle älska mig.
 
Jag har även lyckats napa bort drygt 3-4 timmar av dagen. Hade antagligen blivit längre om inte Saras telefon ringt och väckt upp mig från vad som var en fin dröm. Jag shoppade.

Vidare sitter jag mest här och önskar att jag ska få känna naken hud mot min nakna hud. Jag har verkligen ett behov av det. Inte ens ett sexuellt behov utan snarare ett behov av patetisk närhet. IT'S BEEN TOO LONG! Jag vill ha kärlek. T.o.m. lite gammal hederlig romantik. Fuck, det är höst. Det är då jag behöver kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0