My idea of hell-

Jag har spenderat 3 timmar med att finjustera ett jävla pm i ytterst bajsig kurs som väljer att kalla sig ekonomisk geografi. Den sista timmen fick jag grovt kriga med ett fittigt word dokument som kukade ihop alla fotnoter och vägrade fixa en innehållsförteckning. Datorn var två millimeter från att åka ut genom fönstret och hade nog antagligen gjort det om jag inte var så pass svag att själva handlingen skulle ta död på mig.

Tillslut sket jag i att fixa det hela och lugnade ner mig. Bestämde mig för att vara nöjd med den kraftansträngning som jag faktiskt lagt ner på arbetet och belöna mig själv med lite välförtjänt internetsurfing. Var lycklig för detta i 2 sekunder tills jag kom på att fittiga Kommunicera har strypt min internetanslutning till modemhastighet för att vi har laddat för mycket. Jag befinner mig på 1990-talet när det kommer till surfing. Kommer ni ihåg den där tiden när det tog 10 minuter att koppla upp sig mot internet och telefonen inte fungerade samtidigt och det tog 5 minuter att ladda upp en sida. Well, iden tidåldernbefinner jag mig just nu internetmässigt. Honestly, jag är på väg ut genom fönstret as I write this.

Kommunicera bojkott ligger gravt på tapeten. Funderar även på att skriva ett argt brev (inte mail för det tar alldeles för lång tid att skicka det) där jag kallar hela företaget för facister och kapitalistisk äckliga svin som lever på studenters intresse för media. Kanske lägger till ett hora på slutet också.

Fan vad jag vill ha min media i fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0