Lite blå just nu

Känner mig en gnutta låg. Jag skyller allt på informationskanalen Facebook. Fuck Facebook. Var tvungen att gråta en skvätt inne på mitt rum. Eller inte gråta. Bara snyfta lite. Sen skärpte jag till mig. Mycket tack vare Nils peppande sms. He's good at that.

Jag önskar att jag inte vore en mes. Jag önskar att jag vore en sån där framåt människa som liksom hade en sån självkänsla att jag kunde glida upp till vackra människor och fråga om dom vill ta en fika. Men jag kan inte göra sånt. Vågar inte. Vill inte att självkänslan ska få sig en törn. Tycker liksom inte om att misslyckas. Så jag är mesig istället. Just när det kommer till kärlek bara iofs. Annars inte lika mesig. Tror liksom inte att jag har något att erbjuda en annan människa på kärleksplanet. Kärlek är jobbigt. Huvva.

Nu blev jag lite låg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0