Komunicera mera

Jag känner återigen att ni inte kommunicerar tillbaka till mig?! Denna envägs kommunikation börjar bli tröttsam. Vem är ni? Har ni inget bättre för er än att följa mitt, något, tröttsamma och ibland lite destruktiva liv va???

Ni bara sitter där framför en dataskärm någonstans och vägrar ge er tillkänna. Jag vet ju att ni finns för det ser jag ju på besöksstatistiken. Men inte säger ni nåt nej nej. Inte ger ni mig råd nej nej. Inte reflekterar ni nej nej. Så antingen har vi att göra med ett gäng stalkers eller så är ni helt enkelt helt jävla dumma i huvudet och tycker ingenting om något!

Seså, bevisa motsatsen annars måste jag fasiken gå kamakazepilot on your asses. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig.

2008-09-18 @ 03:07:56
Postat av: nisse p

oj snart kanske ett frieri äger rum =O



hanna någon älskar dig. se där, du är ÄLSKAD!



vem är du; ge dig tillkänna du anonyma människa!

2008-09-18 @ 15:41:05
URL: http://claudiusclockhovius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0