Jag har inte dött!

Nej nej nej, jag är inte död. Jag bara sover jävligt mycket just nu. Så pass mycket att jag tror att det är något seriöst fel på mig.

Igår tog jag en nap på fyra timmar när jag kom från skolan. Idag somnade jag i tysta rummet i biblioteket när jag skulle läsa kurslitteratur. Jag la bara ner huvudet på bordet och somnade. Ingen lätt sömn heller. Vaknade till någon gång av att Nils petade på mig. Sen tog jag en nap på en halvtimme när jag kom hem från skolan. För att sedan ta ytterligare en nap på en halvtimme en timme senare.

Jag är fan orolig. Nåt stämmer ju inte. I flera år har jag klarat mig utmärkt på drygt 4 timmars sömn per dygn, men nu verkar det som om min kropp har bestämt sig för att ta igen alla sömn jag har förlorat. Jag kan helt enkelt inte vara vaken. Jag är bara trött trött trött.

(Jag tror dock mest på att jag är jävligt understimulerad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0