Höstdepp storlek large!

Upplever ingen höstdepression storlek större på väldigt många år. Jag är faktiskt ganska tillfreds med tillvaron. Dock verkar det som den djävulska höstdepressionen har slagit sitt grepp om alla i min närhet vilket givetvis har medfört att ingen pepp existerar. Bara bistra miner och muttrande. Och jag vet inte vad jag ska göra? För om ärligheten ska fram så har jag aldrig varit speciellt bra att ta itu med mina egna höstdepressioner och jag verkar vara ännu sämre på att hantera andras. När jag på mitt vanliga, kanske inte alltid det mest smidiga, vis försöker peppa får jag fräs tillbaka eller en bister min. Jag kanske borde byta strategi?

Det hela är lite ledsamt.

Och i brist på råd så sover jag istället en hel del på soffan under dagtid för att glömma bort eländet. Jag är trött på elände.


Kommentarer
Postat av: nisse p

Men det är väl fantastiskt att du inte har någon höstdepp :) Du är ju stark så stå emot vi negativa typer med dåligt humör. Du behöver inte hantera oss, utan vänta ut oss bara ;). Att hantera stress är för tillfället inte min starka sida men arbetar på det !

Du vet väl att vi höstdeppressionister styr upp skiten till slut. hehehe



2008-09-22 @ 19:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0