Got to choose.

Marina är klok. Marina tycker att jag borde välja vem jag bör satsa min energi på. Jag håller med henne.

Jag har valt. Pick one and leave the other one behind (tur att jag är ett big fan av dåliga MTV produktioner). Att jag har valt betyder inte att det blir som jag vill för det. Men det är enklare att satsa energi åt ett håll än åt flera håll. Som jag sa till André i helgen: Man väljer sina vänner. Nu har jag valt. Verkligen dags att följa mina egna goda råd.

Varför var jag tvungen att komplicera till allt? Jag aggerar alldeles dumt trots att jag egentligen är smart. Mina val de senaste 2 åren har ju varit totalt upp fuckade. All skit. All denna skit. Tillslut stod jag där med skit upp till halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0