Dödens död

Död. Check. Har väntat hela dagen på att någon ska komma och ta livet av mig. Och ingen kom.

Gårdagens utgång var magisk. Shout out louds spelning var mega magisk. Jag klappade händerna så mycket att min torra hand fick blodiga sprickor. Det är fashion det. Sen köpte jag 5 tequila för att vara generös, men ingen vill ha utom jag och Sara så vi gick dricka allt. Jag blev skit full. Sara blev ännu fullare. Emma och jag fick baxa in henne i en svarttaxi som jag insåg att vi inte kunde betala när vi kom fram hemma. Han bjussade dock på resan efter att jag gett honom två kindpussar. Kändes ju som ett bra pris att betala. Dock en gnutta horaktigt. Men vad göra?

Lördagen har spenderats i soffan. Inte rört mig en millimeter. Nu är dock Johanna påväg hit. Kanske går jag på flaskan igen. Om jag bara finner orken att släpa mig in i duschen och på med en magisk outfit. Vill ju faktiskt inte missa Ubc ikväll. Premiärkväll och allt.

Länge leve electro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0