Det är slut! NU!

Idag tog jordens resurser för i år slut. Vi har alltså redan förbrukar allt vi hade möjlighet att förbruka detta år. För att hela jorden inte ska gå på knäna i mer än 3 månader är det nu av vikt att vi inte konsumerar mera. Vi får helt enkelt sluta äta, shoppa, duscha m.m. DET ÄR SLUT NU! Förstår ni det? Eller tänker ni fortsätta att konsumera i överkant?

Visst fasiken älskar jag att konsumera, men jag tänker iaf på hur jag konsumerar. Tillskillnad från resterande del av min generation som bara tänker på sig själva och deras envisa hävdande rätt att dom minnsann har rätt att käka på McD's 5 gånger i veckan utan en tanke på vad det har för konsekvenser för resten av jordens befolkning. Jag hatar min egna generation och deras okunskap. Hela min generation består av imbicilla idioter utan IQ. Min generations tänk kring att "bara dom får" gör mig helt jävla pissed! Jordens resurser är slut. Men det förstår inte min generation. Och det värsta är, det allra värsta, att dom inte bryr dig ett skit om det! "Bara jag får".

Alla idioter där ute (som antagligen även röstade på Moderaterna om dom röstade alls) kan dra åt helvete! Jag hoppas att ni någon gång förstår exakt hur jävla pantade i skallen ni är. För det är ni. Även om era föräldrar har "curlat" bort er under uppväxten och sagt att ni är så fantastiska och "ni får", så är ni inte fantastiska. Ni är idioter. Och jag skäms. Herre min skapare vad jag skäms.

Jag är helt för att bygga en extremt stor skamvrå där alla utan kunskap om resursförbrukning, miljöutsläpp och politik får sitta i några dagar. Jag ser även gärna att allmänheten får kasta tomater och ruttna ägg på idioterna. Ren och skär idioti har fan uppmuntrats alldeles för länge i detta land.

Kommentarer
Postat av: nisse P

Men hanna, du är ju mästaren av konsumering. Vi talar här alla skor, alla linnen, alla kjolar, alla partykläder osv. Du konsumerar faktiskt enormt mycket, så nu tar vi det lugnt med att dömma alla andra ett tag... =P

2008-09-24 @ 23:32:12
URL: http://claudiusclockhovius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0