Danger!

Såg att Danger skulle hänga ut på Plaza den 27 september. Den insikten tog mig närmare en känsla av eufori än vad jag har varit på länge. Ibland gör Umeås klubbscen mig extremt stolt. Klass! Tyckte även att jag såg på deras tv-skärmar i fredags att Junior Boys skulle spela där någon gång i framtiden. Datum missade jag dock. Vet någon? Junior Boys får inte missas. Får verkligen inte missas. Det vore lika med självmord. Typ.

Jag har hängt ut på skolan denna söndag. Det gav mig inte en känsla av eufori. Sällskapet var det dock inget fel på. Fast Gustav kallade mig knepig. Tänker dock ta det som att han menade ett bra knepigt. Eftersom jag helt saknar självinsikt.

En känsla av tristess och irritation maler i mitt bröst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0