Booooooooooooooring!

Fan. Det här med ledighet var ju inte så jävla roligt. Jag har nu suttit på samma plats i soffan sedan 11-tiden i morse endast med avbrott för att ta ett bad med en modeblaska och för att lämna en bok till Tomas och språka med honom en stund. Minsta ansträngning kräver ett enormt engagemang från min sida för att genomföras. Ett engagemang jag inte besitter alls. Istället sitter jag stint och stirrar på datorn och väntar på att nästa avsnitt av Entourage eller The Hills ska laddas ner. Håller samtidigt tummarna för att Kommunicera inte ska stänga internetanslutningen helt och hållet.

Vad gör folk när dom är lediga vardagar? Ta till spriten känns ju inte helt okej, men det är ju alltid en lösning på tristess. Kan ju alltid prata med min spegelbild i fyllan. Jag tror det skulle vara ganska gemytligt och jag tror att jag skulle få ut mer av den monologen än av en dialog med vilken annan lös människa som helst. Jag är ganska smart och intressant ska ni veta.

Borde städa och packa. Men istället tittar jag ner på mina tuttar och tänker: Hello darlings! Fan vad stora ni har blivit jämfört med förut! Sen ler jag förnöjt åt denna kroppsliga förändring (som jag faktiskt tror beror på en viss specifik bh).

Igår hade jag för övrigt en jävligt bra dag. Fika med Nisse P och sen satt vi i "hamnen" i flera timmar och rökte Marlboros och dissade löst folk. Skrattade åt deras tillkortakommande och fällde nedvärderande kommentarer. Finns inget som är så bra för självkänslan som att dissa människor utan deras vetskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0