"You can't be wise and in love at the same time"

Jag och Erik spelade nåt typ av frågespel över msn. Det blev oavgjort. Han kallade mig fittdjur.

Erik trodde att Paul McCartney var en av medlemmarna i Traveling Wilbury och jag trodde att Public Enemy var en duo! Frågan är vilket som är mest pinsamt? Jag hävdar självklart att inte veta medlemmarna i Traveling Wilbury som faktiskt är bestående av GIGANTER som Bob Dylan, George Harrison, Tom Petty, Roy Orbison och Jeff Lynne är vad som är mest pinsamt. Erik hävdar dock att det är skrattretande att inte veta ett smack om Public Enemy. Så jag låter er avgöra vem av oss som är mest pinsamt. Den som är minst pinsam vinner den oavgjorda frågetävlingen!

(Ovanstående citat är uttalat av GIGANTEN Bob Dylan och har inget med texten i sig att göra)

Kommentarer
Postat av: Mjau

Själv satt jag och tittade på ett program om hur man tämjer elefanter. Vidriga jävla idiotmänniskor.När ska vi vakna upp!?

2008-10-21 @ 12:37:28
Postat av: Bobby Ewing

Bob. Bob, Bob såklart! Här är en fritt översatt text från honom:



Jag tror ingen kan rädda mig, från min inre demon. Den som försiktigt lockar mig. Äter upp mig inifrån. För Gud vet att jag har försökt!



Väck mig inte! Väck mig inte!

2008-10-21 @ 13:06:14
Postat av: Två saker...

För det första kommer såklart de som läser din blogg att säga att ingen behöver veta vilka P. E. är.



För det andra kan jag medge rakt av att det var pinsamt dåligt svarat - den helt sanna förklaringen är att jag inte läste alternativen. Jag hade inte kunnat frågan men jag hade inte gjort bort mig lika fatalt.



Även:

Förmooodligen är vi ju kära, du vägrar bara inse det.

2008-10-21 @ 23:11:49
Postat av: Hanna

Erik, jag är as kär i dig. Det är ju därför vi gnabbas såååååååå!

2008-10-22 @ 18:21:52
URL: http://hannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0