Vi måste nog göra slut nu.

Varenda jävla gång jag loggar in på Facebook så står det att mitt ex nu är i ett förhållande med bla bla bla. VARENDA GÅNG! I TYP TVÅ MÅNADER???? Det kan ju inte vara normalt? Tar dom bort att dom har ett förhållande drygt en gång per dag och lägger sedan dit igen för att alla ska se det när dom loggar in på Facebook? Att just dom har ett förhållande? Varje jävla gång alltså?

Hur mycket kan en människa ta liksom? Det var ju nog jävla störigt första gången jag såg det och sen måste jag nu liksom återuppleva den känslan varenda gång jag loggar in. Han är lycklig. Med någon annan. Han vill visa det för hela världen. Att han är lycklig med någon.

Och trots det faktum att jag egentligen inte besitter några vidare starka känslor för personen ifråga så är det förbannat jävla störigt iaf. Varenda gång och loggar in liksom. Han är lycklig med någon annan. Jag är fortfarande singel. Han valde någon annan som inte var jag.

Vad i helvete har den personen som inte jag har? Vad gör hon bättre? Jag tycker inte om att "förlora".

Jag hatar Facebook. Vi kanske måste göra slut.

Kommentarer
Postat av: Piotr

Gör som jag, ta bort personen som vän på facebook. Fördel ett: man slipper se något av den personen. Fördel två: personen märker inget förrän han/hon går in på din profil och märker att han kan klicka på "lägg till vän". Så enkelt! Jag har några ex som jag inte tål att tänka på, så de åkte ut från fejan, msn, skype och ja, tillochmed på den tiden man var inne på lunarstorm åkte de ut. Rakt av!

2008-10-29 @ 04:22:43
URL: http://blogg.agestam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0