Why God why????

Faller en faller alla. Jag har idag upplevt en korthuseffekt som inte var av dess like. En sak började trilskas och sen trilskades allt! Så jag gjorde det enda rätta. Jag satte mig platt på golvet i hallen och grät. Hulkade. Snorade. Ropade: Why God why???????????

Det började redan igår med denna jävla framtidsångest som ledde till att jag inte sov någonting i natt. Vilket fortsatte med en morgon med äcklig tvättstuga samt en hand som led av kontaktallergi som inte var av denna värld; blåsor, sår, sveda. Den fortsatte med ett försök att få tag i någon på vårdcentralen vilket givetvis var omöjligt. Kanske kunde ringa upp vid 15.30. Fortsatte med stress och en blödande hand. Till skolan där muppen till lärare vänligt meddelar att första inlämningsuppgiften ska vara inne imorgon (första dagen på kursen idag). För att kunna göra uppgiften krävdes kursbok á 640 kronor + artikelkompendium á 200 kronor. Status på kontot dryga 700 kronor. Lika med en jävligt omöjlig ekvation. Drog från lektionssalen med hat i bröstet. Vidare till Apoteket och inhandlade bomullshandskar, Locobase, vanlig handkräm och kortison. Nota: 160 kronor. Nuvarande status på kontot: 540 kronor.

Sen kom jag på att jag inte har råd att åka hem för mammas födelsedag. Sen kom jag på att jag inte har råd att köpa födelsedagspresent till mamma. Sen kom jag på att jag inte har råd att köpa den starkare kortisonen som ska skrivas ut på onsdag. Sen kom jag på att jag inte har råd att hämta ut nya p-piller. Sen kom jag på att jag inte har råd att köpa mat. Sen satte jag mig ner och grät som ett äckligt barn.

Jag hatar att leva ett liv som jag verkligen inte vill leva längre. Jag känner sån jävla leda att jag inte vet var jag ska ta vägen. Dock kan jag inte hoppa av då jag redan spenderat 3 år och två månader i skolan för att få en examen. Dragit på mig enorma skulder i form av ett studielån som fasiken inte räcker någonstans. Känns som ett jävla slöseri att hoppa av nu. Men det är vad jag vill. För jag pallar inte att leva detta liv längre. Jag orkar inte en endaste dag till. Jag är understimulerad, ledsen och fattig. Och kanske främst uttråkad.

Jag har fan i mig ont i själen.

Kommentarer
Postat av: olaaaaaaa

Det går bra nu alltså menar du? :) Rodriguez kommer hem v44, hon ska göra nåt crazy med mig å Jens Ekbom

2008-10-06 @ 16:35:25
URL: http://olaaa.bloggspace.se
Postat av: Mell

Du kan få städa mitt rum om du vill. Min lillasyster gjorde det sist men hon var sämst. 200 spänn, tar mindre än en timme.

2008-10-06 @ 22:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0