Sunny sunday

Nils körde någon typ av male bonding med min katastrofkille. Jävla svikare! Fick därför närma mig det hela fast jag inte ville.

Katastrofkille: Är vi arga på varandra?
Jag: Vi är arga på varandra.
Katastrofkille: Jag är inte arg på dig.
Jag: Nähä? Då är väl inte jag arg på dig heller.

Sen gick jag därifrån och tänkte att det nog var det vettigaste samtalet vi haft under våran 2 åriga icke relation.

Fick skjuts hem av en fantastisk människa. Försökte bjuda på middag som tack men han har inte bemött det hela. Nils säger att jag är för på. Jag tycker snarare att jag försöker vara snäll.

Nåväl, lördagskvällen/natten har lämnat en trivsam känsla i mitt bröst. Det finns det som är bra i livet. Det finns det som är fantastiskt i livet.

Kommentarer
Postat av: Nisse P

Jag har ju inte tackat för den fantastiska middagen igår och det mkt trevliga sällskapet! THANK YOU ! =) Alkoholen flödade och härliga samtalsämnen lyftes fram! Över tolka nu inte det där messet du tog emot idag av ngn! Se så!

2008-10-26 @ 22:20:36
URL: http://claudiusclockhovius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0