Soulsearching

Vaknade klockan 7 imorse med vad man brukar säga "ett ryck". En obehaglig känsla hade letat sig in i magtrakten. Vad är det frågan om? Var kommer känslan ifrån? Kan liksom ha varit generell bakisångest, men det kändes som att det var nåt mer.

Kunde givetvis inte somna om utan fick snällt titta på Dr. Phil och hans Babysitter on drugs program. Det botade inte direkt känslan i magtrakten. Känslan har liksom funnits där hela dagen. Förvärrades ytterligare när jag tog en nap i soffan och vaknade upp med det berömda "rycket" igen.

Jag hatar känslor som får en att bli så obekväm i sin egna kropp att man önskar att man hade kunnat krypa ur den. Lite själsligt så där iaf.

Jag gillar inte att känslan lite har förstört vad som annars har varit en mycket bra dag. Nu ska jag lägga mig i sängen och utföra lite soulsearching på mig själv. Jag räds inte det jag kommer hitta, men av någon anledning är det oftast inte speciellt upplyftande. Dock oftast till hjälp med att hitta felen jag glr i mitt liv med mitt destruktiva beteende som grund. Men det positiva är att jag nuförtiden är bra på att ändra det beteendet och inte utföra samma misstag igen.

Kommentarer
Postat av: Blåögd

Hade ju varit bättre om du vaknat med ett "ryck" hos mig i lördags..... Trist att "rycka" själv.

2008-10-27 @ 07:20:48
Postat av: Anna

Mell!

Filmen är klar......

2008-10-27 @ 15:35:49
Postat av: Mell

Ah, cool!



Laddar du upp den nånstans?



Blåögd: Kul! :)

2008-10-27 @ 17:15:20
Postat av: Anna

Nope, den håller jag privat, Men blev rätt nöjd

2008-10-27 @ 22:55:52
Postat av: Mell

ok det låter toppen.



det är fan kul såntdär men ack så svårt att få det att se proffsigt ut!

2008-10-28 @ 00:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0