Sms-konversation med främling

Främling: Hur många champagneflaskor ville du ha? Kram
Jag: Fel nummer
Främling: Sorry! Men är du i Umeå nån gång får jag väl ge dig en provflaska =)
Jag: Släng fram en bara
Främling: När du vill =)
Jag: Fucking awesome
Främling: Förresten...du är inte under 20? Då blev detta fel.
Jag: Nopp, jag är asgammal
Främling: Vem är du?
Jag: Vem fan är du?
Främling: Mattias...jobbar med vin
Jag: Jaså? Du skickar även sms till vilt främmande människor och frågar om dom vill ha lite skumpa?
Främling: Verkar som det blev så...galet! Är nog inte riktigt med idag...glömmer det här!
Jag. Men min flarra skumpa som du lovat då?
Främling: Vi får väl lösa det ;) Och du svarar på sms från vilt främmande? Är du också lite tokig? =)
Jag: Inte klok någonstans. Men mest uttråkad.
Främling: Då är vi två...ska vi rymma till något varmt land och vara galna? ;)
Jag: Om du betalar
Främling: Och vad bidrar du med? Heta nätter? =)
Jag: Grym personlighet
Främling: Vet inte om det räcker...behöver något hett blir uttråkad annars =)
Jag: Jävla kräsen du var då

Hur detta slutar vet jag inte riktigt än. Blir det rymning till varmt land eller ej? Vem är personen ifråga? Är det verkligen smart att sitta och sms med främling istället för att skriva inlämningsuppgiften? Många frågor så få svar!


Kommentarer
Postat av: Linda

Klart att ni ska rymma passa på och njut av varandra och stunden !!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-13 @ 17:11:49
Postat av: Shabbygirl

Fuck you!! Vill också få en egen främling. Borde vara allas rättighet!

2008-10-13 @ 17:23:12
Postat av: Nirvana

Skippa kärlek och sex........... Ät glass och använd leksaker i stället.

Mer bloggande när bruden är singel.

2008-10-13 @ 17:37:50
Postat av: Linda

Hanna! Vad hände sen?



2008-10-13 @ 17:46:30
Postat av: Love U

Vad tror du själv? Flicka möter pojke-ljuv musik och kvittrande fåglar XXX

2008-10-13 @ 17:57:38
Postat av: Emma

Skippa kärlek? Never! Go girl! Love is lovely! Sex is life!

2008-10-13 @ 19:22:53
Postat av: Emma

Skippa kärlek? Never! Go girl! Love is lovely! Sex is life!

2008-10-13 @ 19:24:09
Postat av: @

2008-10-13 @ 19:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0