Samtal med "person"

Samtal med "person" på Eastern palace där kinesisk buffé avnjöts.

Person: Fan jag litar inte på kineser
Jag: Hur menar du?
Person: Dom snackar ju en massa kinesiska och smider planer. Shady som fan.
Jag: Va?
Person: Opålitliga. Har ju liksom ingen aning om vad dom tjötar om.
Jag: Du är ju störd
Person: Lovar att dom spred mjältbrand och sars och grejer. Uppfann det hela.
Jag: Ehhhh
Person: Ja, menar överallt dog folk och i Kina dog ingen.
Jag: Det var väl i Kina typ alla dog av sars? Eller där i krokarna.
Person: Så var det.
Jag: Är du på väg någonstans? Du sitter helt snett.
Person: Men det är ju för att jag är rädd. Liksom beredd att springa härifrån. Redo för attack.
Jag: Ge dig!
Person: Skriv inte det här i bloggen. Jag har ju för fan en kusin som är adopterad från Kina.
Jag: Tänker jag visst göra. Och kalla dig en person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0