Paus

Råder paus i matchen Sverige - Portugal. Eftersom jag är lite dragen tänker jag inte ge mig in på att analysera den närmare.

Jag dricker öl i mjukisar, tjocksockar och en BBK tröja som jag fick av snubbe jag låg med. Pappa och bror mobbar mig för tröjan varje gång jag har på mig den och kallar personen i fråga spm jag fick den av för en kass fotbollsspelare. Jag har ofta på mig tröjan. Inte för att den har något sentimentalt värde för mig eller för att jag tycker om BBK nämnvärt. Jag använder den uteslutande för att den är stor + mjuk = skön. Min hela uppenbarelse just nu skriker dock tragik, men det skiter jag i. När matchen är över kanske jag orkar tvätta håret och dra på mig en outfit som inte väcker anstöt och dra ut på boddan. När besöktes boddan senast? Kan har varit min födelsedag år 2006 då jag krälade hem och däckade på toa? Dock vill jag minnas att jag befann mig där någon påsk också? Kanske 2007?

Anywho. Detta inlägg saknas substans och bör inte publiceras. Värdelöst. Men jag är full och kan därför inte styra över mina egna handlingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0