Om inte detta är kärlek så vet jag då inte!

Sara har köpt sig ett par skor. Ett par asdyra skor. Ett par skor som har en sån prislapp som du aldrig berättar för mamma. Mycket fina skor. Skor som hon fick butiken att beställa in i rätt storlek. Problemet var att det inte riktigt var rätt storlek. Lite lite för små. Eller snarare behöver skorna en hel del användande för att blir perfekta. Eftersom jag har mindre fötter än Sara, och därför plågas mindre av dess trånghet, så har jag erbjudit mig att gå ut dom åt henne. Så nu har jag tagit på mig ett par tjocksockar, tryckt ner fötterna i skorna och traskar runt med dom hemma. Är inte det kärlek så säg? Gränslöst. Vackert. Och totalt osjälviskt. Fler borde vara som jag! Sannerligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0