Nu går vi vidare.

Helt okej utgång igår. Jävligt mycket folk. Hade trevligt med Olof och Mattias även om det blev lite för mycket testosteron vid vissa tidpunkter.

Kvällen slutade med att jag sprang gråtandes ut från Rex efter att ha stött på Herre Katastrof. Mycket förnedrande att stå i en taxikö, i regnet, på Vasaplan, i en catsuit, med skor som plågade mina fötter och snyfta förödmjukelse. Kom hem och slängde mig i Saras famn, rökte några cigg och blev förbannad. Jag är en rationell och smart människa. Jag ska inte utsätta mig själv för detta. NU är det färdigt. NU får det vara bra. Jag lyckades även övertala Sara att vi ska lämna Umeå på stört. Redan efter jul helst. Vi är färdiga här. Vi har haft vårt roliga. Vi har haft vårt tråkiga. Nu får det vara bra.

Fram till kvart i två var det en gemytlig kväll. Efter kvart i två var det mindre gemytligt. Same shit different day.

Du existerar inte längre. Luft. Poff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0