No no no no Booty Call

Jag kan typ inte komma ihåg när jag fick ett seriöst (o ja, det finns seriösa och oseriösa) booty call. Jag skulle vilja säga att det är typ 6-7 veckor sedan? Men jag hade skickat sms till personen tidigare under kvällen, så jag vet inte om det hela räknas som ett booty call? Då jag liksom från början hade initierat kontakten? Denna gången borträknad så är det fasiken MÅNADER sedan!

Vad fan hände? Förut fick jag mer booty call. Beror det på min smickrande viktuppgång? Eller det faktum att de personer jag brukade ha sex med antingen har skaffat flickvän eller flytt landet?

Fredags- och lördagskvällar är iaf inte lika intressanta längre.

Kommentarer
Postat av: Me

Vänta bara. ;)



(Notera även klockslaget! Emellertid är jag inte det minsta full.)

2008-11-02 @ 05:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0