More dead than alive but still going strong

Kom i säng vid kl. 04.00 i natt efter djupa diskussioner. Steg upp kl. 08.15 fortfarande ungefär lika full som igår. Har spenderat tiden sedan uppstigandet med att försöka få ordning på litteraturen för att kunna skriva inlämningsuppgiften som ska vara inne kl. 13.15. Jag vill säga att det går framåt, men om jag ska vara ärlig mot mig själv så är det jag just nu producerar inte av högsta kvalitet. Det är helt enkelt värdelöst. Vilket givetvis ger mig en känsla av att vilja gå tillbaka till sängen och dra täcket över huvudet.

Jag mår ju inte nåt vidare heller. Skakig som få och en huvudvärk som snart kommer driva mig till vansinne. Jag är helt enkelt inte jävligt kry. Skulle behöva sova dryga 4 timmar till.

Kommer bli kul att sitta på seminariet och lukta gammal fylla med en hålögd blick som inte är av denna värld. Motherfucker.

Kommentarer
Postat av: Protest

Älskar din blogg, får inte något annat gjort nu.

Gå tillbaks till ditt inlägg om "Kärlekens vara eller icke vara?". Just nu är det en flitig diskussion om rakat och analsex. Grymt!

2008-10-15 @ 10:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0